Brooke Shields'in Fakirhanesi:)

80 kuşağı çok iyi hatırlar; Cindy Crawford, Linda Evagelista, Naomi Campbell gibi süper model fırtınaları esmeden çok önce "güzellik" kavramı Brooke Shields ile anılırdı.



80'li yıllarda Vogue'ta kapak olmayı başardığında ise sadece 14 yaşındaymış! 


O yıllarda "Mavi Göl" filmini izleyip, Brooke Shields'in güzelliğine nasıl hayran kaldığımı hatırlıyorum. Bu hayranlık sadece bana özgü değildi, yaşıtlarımın çoğu tarafından Brooke Shields'in nasıl takip edildiğini hatırlıyorum, o zamanlar en sevilen genç oyunculardan biriydi. Şimdilerde yine aranan bir dizi oyuncusu ve hala güzel..


Ve evi de çok güzel! :)
Dünyanın pekçok yerinde metropol şehirlerde geniş ev bulmak zordur, olanlar da zaten pahalıdır. Bu kural New York'ta da geçerli..Brooke Shields'in evi oldukça ferah bir mekan gibi görünüyor.
Benim evde en çok sevdiğim detay, tıpkı benim gibi tarzları karıştırmaktan hoşlanıyor olması..

Rica etsem, o tabure/pufu bana verir mi acaba?:))


Banyoda modern ve romantik çizgileri biraraya getirmiş, gayet te başarılı olmuş..


Dresuarın altındaki bleu/blanc vazolar gözalıcı...bayıldım..


Mutfakta tablo fikrini hep sevdim, seviyorum!
Mutfağımda 3 tablom var ama sanırım kapı arkasına yenilerini ekleyeceğim ileride :)


Buradaki neredeyse her detayı çok sevdim..
Klasik koltuklarla cam/pleksiglas karışımı sehpa gözü hiç rahatsız etmiyor, çok hoşuma gitti!


Kolonyal mimariyi seviyorum ama şu direkli yatakları bir türlü sevemedim:/ üstüme üstüme geliyorlar :)


Gözüm hala taburede!:)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?