Banyo duvar kağıdı

Geçenlerde yenilemekte olduğumuz banyodan bahsetmiştim. Artık start aldık, birkaç gün önce seramikçilerde kısa bir tur attık, sonra fikir olması açısından lavabolara falan baktık..

Biz bu şekilde araştırmalara devam ederken, hala banyo görsellerine bakmadan edemiyorum; belki değişik bir fikir, bizim zevkimizle buluşup ortaya bambaşka birşey çıkar diye..ama neticede banyo işte, eh neredeyse hiçbirimizin banyosu da oda büyüklüğünde olmadığına göre, seçenekler de sınırlı haliyle..

Bizim tadilattan bu yana içimde ukdedir: banyoda duvar kağıdı...

Aslında ilk önce büyük banyoyu duvar kağıdıyla kaplamaya niyetlendik, fakat hem beğendiğimiz duvar kağıtları çok maliyetliydi, hem de Antalya'nın yoğun neminden korktum..Belki daha az neme sahip bir yerde yaşasam bütçe konusunu bir kere daha düşünürdüm ama burada yazın nemden nefes alamazsınız bazen...Bir de tabii usta konusu var..nedendir bilinmez, ustalar duvar kağıdına kesinlikle öcü gibi bakıyorlar, sağlıklı olmayacağını düşünüyorlar:)

Fakat duvar kağıdı kullanan azınlıkla -azınlık diyorum çünkü biz hala duvardan duvara seramik döşetme sevdasından vazgeçemedik milletçe- konuştuğumda şikayetçi olan tek bir kişi bile duymamış olmak, ileriki zamanlar için beni cesaretlendiriyor!:)

Aslında sadece duvar kağıtlı değil, ıslak bölgelerin seramikle kaplandığı banyolar da hoşuma gidiyor. Aslında çok ta mantıklı, biz banyomuzu duş kısmında ve bir kabinin içinde yapıyoruz, diğer kısımlar neden zarar görsün ki?
Mesela şöyle..
Bana kalırsa çok daha temiz bir görüntü ortaya çıkıyor..ve sevimli..
Ancak biraz da gösterişli ve şık olsun derseniz, işte o zaman duvar kağıtları devreye giriyor..

Toile de jouy'siz olmaz, neredeyse imzam haline gelecek :)))
Hem aynayı çok beğendim, hem de altın sarısı banyolara kesinlikle çok yakışıyor..
Büyük banyodaki kapımın penceresine hala bir perde ayarlayamadım, bu tipte bir perde değişik durabilir belki..
Şifonyer tarzındaki dolaplar kesinlikle banyolara çok yakışıyor, ancak eve temizliğe gelen gündelikçinin banyo yıkama hastalığı ne yazık ki o güzelim şifonyerlerin ayaklarını mahvedebiliyor:/ Ben sırf bu yüzden banyo dolabımı ayaksız yaptırmıştım..
Kesinlikle çok sevimli! Çok sevdim!:)
Banyonun lavabo kısmına bayıldım ama şansa bakın ki konumuza uygun duvar kağıdı da varmış, bu güzelim dolap güme gitmesin dedim :) Tabii bu tip dolaplar banyo dışında fazlaca depolama alanı olanlar için..:)
Modern tarzı sevenler için güzel bir banyo örneği..Bu duvar kağıdını daha önceden bir katalogta görmüştüm ama markasını hatırlamıyorum:/
Çok sevimliii!:)
Haftasonuna 1 kala, neşeli bir Cuma olsun!:)
Sevgiler

Yorumlar

  1. Banyolar harika, özellikle en alttaki Mavi olanı çok beğendim.

    YanıtlaSil
  2. Aslı merhaba,
    Çok teşekkürler, ben de hepsine bayıldım..
    Evet haklısın, mavi/beyaz duvar kağıtları çok sevimli bir hava vermiş banyoya..
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?