Yeni Ay zamanı

Öncelikle hepinize iyi haftalar dilemek istiyorum!:)

Aslında bugün size mutfak depolama seçeneklerinden bahsetmek istiyordum, zira tencere mekanizmamdan pek bir hoşnutsuzum..
Ancak birden fikir değiştirdim: mutfakla ilgili konu yarını bekleyebilir fakat bugün gece gerçekleşecek Yeni Ay beklemez:)

Eminim ki aramızda astrolojiye merak duyan çok sayıda okuyucu var..ben de o meraklılardan biriyim:)
Astrolog olarak tek bir isim veremem ama şu aralar Hülya Balıkavlayan ve Susan Miller'ı Twitter'dan fırsat buldukça takip ediyorum. Susan Miller aynı zamanda Tempo dergisi için de aylık yorumlar yazıyor, bilginiz olsun.

Gelelim sadede..
Bugün saat 21.50'de Yeni Ay gerçekleşecek. Yeni Ay demek yeni başlangıçlar demek..

Şimdi hayattan neler istediğinizi düşünün..Nelerin gerçekleşmesini isterdiniz..Hayatınızda nelerin olmasını, nelerin artmasını isterdiniz, bunlara odaklanın, hatta zihninizde olmuş gibi canlandırın. Ve tüm bu dileklerinizi, gerçekleşmesini istediğiniz herşeyi bir kağıda yazın. Daha sonra da o kağıdı suya atın ya da toprağa gömün..

Eğer tüm bunları yapmak için 21.50'de müsait değilseniz sorun değil, o saate niyet ederek yine dileklerinizi sıralayabilirsiniz:)

Aklınızdan, gönlünüzden geçen her neyse gerçek olsun, dilediğiniz tüm yenilikleri ve güzellikleri bu Yeni Ay size getirsin!

Harika bir eserle veda etmek istedim!:)
Sevgiler..

Yorumlar

  1. Aa bu akşam yeni ay mı var?
    Bu bloğu da yeni keşfettim sebnemindunyası sayesinde.
    Ben Su Karakuş'u astrolojisini de beğeniyorum. Başarılar.

    YanıtlaSil
  2. Evet bu akşam yeni ay var:)
    Ben de makyaj ve kozmetik özürlü biri olarak Şebnem'i takip ediyorum:))
    Su Karakuş'u birkaç kişiden daha duymuştum, inceleyeceğim :)
    Teşekkür ederim!
    Yeni Ay size de güzel şeyler getirsin!:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?