Astrolojik takvim

İlkokuldan bu yana sıkı bir dergi okuruyum.
İlk dergi maceram Milliyet Çocuk ile başladı.
Sonra bunu ablamın Hey Girl dergileri ile küçük abimin Blue Jean dergileri izledi.
Zaman geçtikçe Nokta, Paris Match, L'Express, Maison Française ve Milliyet Sanat dergilerine yöneldim.

Dergi tutkum hiç bitmedi.
Hala her ay düzenli aldığım dergilerim var.
Tempo dergisi de bunlardan biri..aktüel olan ne varsa Tempo'da bulmak mümkün, okunası bir dergi.
Bu derginin en keyifli yanlarından biri de, Susan Miller'ın aylık astroloji yorumları..
Genellikle yorumlar o kadar isabetli oluyor ki, eşim bile kimi zaman şaşkınlıkla dinliyor:)

Susan Miller'ın bir de Tempo okuyucuları için hazırladığı yıllık burç yorumları oluyordu.
Bu yorumlar her Ocak ayında Tempo okurları ile buluşuyordu.
Son 2 yıldır Tempo düzeni değiştirdi, Amerika'daki düzene geçildi.
Artık yıllık burç yorumları tüm astrolojik olayların -dolunay/yeni ay zamanları, güneş/ay tutulmaları, vs..- yer aldığı bir takvim ile birlikte ayrı olarak satılıyor.

Astroloji meraklılarının hoşuna gidecek türden olan bu takvim ve kitabı büyük kitapçılarda ve marketlerin dergi reyonlarında bulmak mümkün.
Fiyatı ise 12 TL.

Ben takvimimi mutfağa astım.
Mutfak bol ışık aldığından, fotoğraf çekimim pek güzel olmadı, idare edin:)
Susan Miller takvimi hazırlarken her sene bir ressam ile çalışıyor..
Bu fotoğraflarda çok belli olmuyor ancak resimlerin renkleri çok canlı..
 Kendi burcumun sayfası ile veda edeyim:)
Bu resmi çok beğendim, acaba Ekim sonrasında bu resmi çerçeveletsem mi?:)
Sevgiler..

Yorumlar

  1. Slm Ayşe'cim, baktım bloğunda değişiklikler yapmışsın, eski halini de seviyordum, yine de iyi olmuş, güle güle kullan:))
    Ben de astroloji severim bakarım, her hafta okurum, aile bireylerinin haftalık bilgilerini tek tek çıkarıp veririm fln;) Ama sen iyice sarmışsın madem başağa aktrepte neler var bu aralar:) Gerçi yeniay doğuyor yakalayamadan merkür geriliyor sanırım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rehber hoşgeldin:)
      Evet blogta değişiklikler yaptım..aslında Ocak ayına yepyeni bir blogla girecektim ama olmadı...header da geçici olarak konuldu, yenisini hazırlayacağım ama bu aralar bir fırsat bulamadım:/
      Yok ya, çok sarmadım, sadece takvimden takip ediyorum..
      Yeni ay yarın..birşeylere başlamak ya da yenilik yapmak için güzel zaman..Venüs'ün gerilemesi bitiyor yarın, ben mesela saçlarımı kestireceğim..6 şubattan önce kestirmem lazım:))
      6 Şubat'ta Merkür gerilemeye başlayacak, o aralar elektronik eşya ya da pahalı eşya almayın diye uyarır Susan Hanım:)
      Akrep bu sene Satürn'den ders alıyor biliyorsun..ama Terazi kadar sert sınavlardan geçmeyecek, daha çok "aydınlanma" dönemi gibi olacak size:)
      Sevgiler benden

      Sil
    2. Aaa, 6 Şubat'a kadar benim de saçlaımı kestrimem gerek o vakit! İyi ki yazdın can.

      Sil
    3. Ben de haftaiçi halledeceğim o işi:)
      Rica ederim, her zaman;)
      Sevgiler.

      Sil
  2. blue jean bende çok okurdum erkek dergisi miymiş hihiii :))
    Blogla ilgili olarak takip butonunu göremedim böyle olunca kontrol panelinde yazılarını göremiyorum maile gelsin yazılar dedim ama diğer türlü de takip seçeneği olsa süper olur sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yo yo, Blue Jean unisex bir dergi:)) ama abim çok alırdı, ben de harçlığımı harcamamak için onun dergilerini okurdum:))
      blogta takip butonunu soran çok oldu ama ben nedense onlara bir türlü ısınamadım:/ ilk başlarda takip butonu vardı, kaldırdım..çünkü mail ile takip, bloglovin ile takip, facebook ile (facebookta yeni yazıları her gün yayınlıyorum, bir de ekstra bir sürü fotoğraf koyuyorum) takip var…bir de instagram var ama o komple Smyrnetalya'nın kendi fotoğrafları, oraya toplama fotoğraf pek koymuyorum, genelde hep kendim çekip paylaşıyorum..
      Blog takip koyayım mı bilemedim..bir düşüneyim..zaten blog ciddi bir yenilik geçirecek..(yeni header falan)

      Sil
  3. Merhaba! Blogumun şubat sayısı için bir video hazırlıyorum, bana en çok yorum yapan bloggerların yorumlarından… Ve siz de elbette başköşedesiniz –olması gerektiği gibi. Yapmış olduğunuz yorumları kolajlıyorum ve tek bir cümle yapıyorum. Sorun olmaz değil mi?
    Not: Videoyu birkaç gün içinde yayınlıyorum, bakmayı unutmayın! :)

    Yorum sayınız azalmış... O günleri özlüyorum. :( :(

    Not 2: Ayda 10 dergi okuyorum! :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert selam,
      Tabii ki kullanabilirsin, sorun değil..
      Ya ne zamandır sana uğrayamıyorum:/ bu aralar bazı çalışmalar girdi araya -burada bahsedeceğim- o yüzden okuduğum blog sayısı azaldı..ama bakacağım.
      10 dergi..hımm, uğrayacağım:))

      Sil
  4. Ablam sayesine aklıma geldikçe bizim oğlakta neler oluyormuş der okurum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah duygusal, yardımsever, inatçı ama güvenilir, sağlam Oğlaklar..:)
      Günlük burçlar sıkıcıdır ama ayın, gezegenlerin hareketlerini takip etmekte fayda var;)

      Sil
  5. hımmm gülümsedim yine.
    bak bu dergileri ordan burdan biliyom.
    hepsini biliyom.
    tempo nokta aktüel filan onları pek bilmem ama.
    diğerlerini seviyom ben de.
    sölediklerinin hepsini.
    bi kısmı sahaflarda bulunuyo.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşımı anımsattığın için sağol deep:)))
      sahafmış:)))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?