Gwyneth Paltrow'un fakirhanesi

Gwyneth Paltrow beyazperdede keyifle izlediğim isimlerden..
Kocası Chris Martin'in başını çektiği Coldplay grubu ise en sevdiklerimden..
Sizin de tahmin ettiğiniz gibi, bu ünlü çiftin tek bir fakirhanesi yok..
Ancak ben içlerinden fotoğraf kalitesini en beğendiğim evi yayınlamayı tercih ettim.

Los Angeles'taki bu evin dış kısmı bile harika..
Evin girişi de çok göz alıcı..
Geniş girişlere bu tip bank ya da kanapeler çok yakışıyor..
Salondaki aydınlık, ferahlık harika..
Ancak beni rahatsız eden birşeyler var salonda, tam olarak bulamadım..
Sanırım mobilyaların tarzı olabilir..
Evdeki banyolardan biri..
Evde toplam 8 banyo, 6 yatak odası var..
 Bu banyoya bayıldım!
Koyu renk duvar rengi seçenler, benim için gerçekten cesur insanlar:)
Ancak aksesuar ve lavabo ile bu duvar rengi çok hoş bir bütün oluşturmuş.
Lavaboya ayrıca bayıldım!
Evin mutfağı..
Gerçekten göz alıcı bir mutfak..
Evde bir adet atölye de mevcut..çok hoş..
 Çiftin yatak odası.
Koltuk ve orta sehpadan hiç hoşlanmadım..
 Salonlardan bir diğeri..
Kumaş kaplı sehpa ve perdeler dışında diğer ayrıntılar güzel..
 Burada sadece tekli koltuk ve sandalyeleri beğendim..
Kanapedeki kahverenginin tonunu beğenmedim..
 Yatak odalarından bir diğeri..
Ana yatak odasından çok daha güzel bence:)
Antreden bir detay..çok hoş..
Coldplay'in en sevdiğim sahne performanslarından biri ile gideyim buralardan..(2012 Paris konseri)
Sevgiler!

Yorumlar

  1. Ayşe slm. Bak hiç sektirmeden sana yazıyorum.
    Fakirhaneni bazı bölümleri çok güzel. Evin girişi, beyaz ışıklı antrenin karoları, o atölye hele hobi şeysi gibi sanırım:)
    Sevgiler sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninle zevklerimiz aynı galiba rehber..ben de aynı şeyleri beğenmiştim:)
      bilmukabele

      Sil
  2. paltrow çok soğuk yaaaa.
    :)

    sadece fransız filmlerinin olduğu bir site var ya adını şimdi unuttum. hepsi orda var işte. hatırlayınca sölerim kii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet soğuk bir kadın:)
      hatırla ismini deep, çünkü bizim sitelerde bulamadım.

      Sil
  3. hatırlayınca sölücem tımım.

    son yazımı okusan yaaa.
    "diplerin gelmiş"

    :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?