Donna Karan'ın fakirhanesi

Her ne kadar Fransız ve İtalyanlarla kapışacak çapta olmasa da, Donna Karan dünya moda endüstrisinde önemli bir yere sahip.
Fakat Donna Karan denince, ilk akla gelen Amerika'dan çok New York..
Marka ismi de bunu doğrular nitelikte zaten: DKNY.
Birkaç DKNY çizgisi..
Madam Karan'ın tabii ki New York'ta bir "fakirhanesi" var ama malum, kış aylarındayız ya, ben azıcık içimiz açılsın, maviler, yeşiller görelim istedim..işte bu yüzden de Karayipler'de, Turks ve Caicos Adaları'nda yer alan bu fakirhaneyi ziyaret etmek daha çok işime geldi:)

Karayipler'de olabiliriz ama havuzumuz da var:)
Bu evi görünce, aklıma gelen ilk cümle "yüklerinden arınmış" oldu.
Ev gerçekten çok sade, tüm fazlalıklardan arınmış, göz yormuyor.
Havuzun mavisi ile denizin yeşilliği..
Bu renkleri çok seviyorum!
Madam Karan ve kızı
Verandadaki salıncak/kanape fikri müthiş, ilk kez bu tip birşeyle karşılaştım, çok hoş..
Ahşabın sıcaklığından olsa gerek, salondaki modern eşyalar beni hiç rahatsız etmedi..
Yatak üzerindeki örtüye bayıldım..
Nasıl huzur verici bir manzara..
Evde sanırım tek beğenmediğim bölüm merdivenler oldu..
Bir yaz evi için fazla kasvetli görünüyor..
Bu yazı sonunda bir kez daha anladım ki, ben kesinlikle bir kış insanı değilim!:)

Yorumlar

  1. Dear Madame Karan,
    Could you pls adopt me? :) Uh-mazing house of dreams..
    Hayata dönüyorum Ayşe.
    Playlist'imde çalan şarkı: Real and True-Future ft Miley
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte bu!;)
      hayal kurmaktan hiç vazgeçme Şebnem!:)
      Öpüyorum çok!

      Sil
  2. Merhabalar,
    Evine ve bloguna hoşgeldin.
    Evin manzarası yeter benim için, hiç görmedim ki o çirkin merdiveni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk yastık :)
      ben de güzel evin hatırına görmezden geldim artık merdivenleri:)
      sevgiler

      Sil
  3. Sevgili Ayşe, deniz dibinde yapılan havuzlara bende hep şaşardım bu vakte kadar ama bu yaz Bali'de okyanus kıyısında bir otelde kalınca anladım.. Biz tabii bizim Ege , Akdeniz gibi düşünüyoruz her yeri. Önce bir süre gel git nedeni ile deniz neredeyse 1 km kadar ileri gidiyor, sonra içi deniz kestanesi dolu, aman dikkat edin diye her yerde yazı, sonrada dalgası ve pisliği..Bizde denizin hemen dibinde sadece havuza girdik durduk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa bilmiyordum bak..
      hele bu Karayipler ve Bora Bora'ya içim gidiyor, su nasıl görünüyor..sanırsın ki pırıl pırıl..eh Karan teyze haklıymış o zaman:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?