Bolca desen, çokça renk

Sadık okurlar bilir: ben tam anlamıyla bir renk ve desen bağımlısıyım!:)
Benim ev malum: mutfaktan banyoya, yatak odasından antreye kadar her yerde bolca desen ve renk var…dümdüz, sade mekanlar bana çok tekdüze, renksiz geliyor:/

Bizler genellikle kötü sonuçlar alacağımızı düşünerek desen kullanmaktan -renk demiyorum, çünkü son yıllarda renk konusunda kahverengiden kırmızılara, pembelere, yeşillere ve hatta morlara nihayet terfi edebildik- çekiniriz.
Peki iyi sonuç almak için ne yapmalı?
Bence tek kural var: gözümüze güzel gelenleri, sevdiğimiz renkleri ve desenleri biraraya getirip kullanmak..
Hepsi bu.
Ah buna bayıldım! Sanırım lacivert/beyaz/mavi triosunu barındırmasından ötürü:)
Bembeyaz duvarlar her türlü rengi kaldırır;)
Kırmızı ne kadar enerjik bir hava vermiş..bunu da çok sevdim!
Benim kanapelerin yaz halini hatırlar mısınız..(burada) biraz bizim evin havasını hissettim burada, çok hoşuma gitti:)
İkat desenler son yıllarda çok moda..
Ve kesinlikle çok şık duruyor!
Dekorasyonda etnik detaylar görmeyi seviyorum..
Yastık konusunda kendinizi özgür bırakın, beğendiğiniz tüm yastıkları yanyana dizebilirsiniz!
Kanape seçiminiz düz desenli olursa, rengarenk desenli yastıklar çok daha çarpıcı gözükecektir!
Bu odayı hatırlamış olmalısınız, önceden yayınlamıştık..
Evet, Tory Burch'ün evinden bir kare..
Bugünlerde dilime pelesenk olan bir şarkıyla kaçayım buralardan:)
Sevgiler

Yorumlar

  1. Bu fotolarda Bohem kokusu aliyorum ;)
    Bunlarda ilginizi cekebilir http://myblog-ayf.blogspot.com/2012/01/bohemian-stylebohem-tarzi.html
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayfer Hanım günaydın:)
      Evet evde bohem detayları çok seviyorum:)
      Bahsettiğiniz linke göz atacağım, teşekkür ederim:)
      Sevgiler

      Sil
  2. İçim çok kararmış Ayşe, sana geldim bak açıldı, postlarına bakıyorum zevkle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin Rehber..
      eğer çevremdeki çoğu gibi kış depresyonu ise lütfen daha sık gel, bur'da çok depresyon yok:))
      sevgiler

      Sil
    2. Yok kış depresyonu falan değil de neyse o değilde şarkıcı insan kim? Etkileyici, tuhaf fln dimi?Dur bir daha bkıcam:)

      Sil
    3. Stromae, Belçikalı bir sanatçı..
      Son zamanlarda arabada sadece bu albümü dinliyorum, eş dost fenalık geçirecek:))) ama muhteşem bir albüm, sözler 10 numara..
      Bu şarkıda da tüm erkeklerin birbirine benzediğini, hepsinin aynı olduğunu söylüyor:)yani şarkının ana konusu bu:)
      Bak bak, bu albüm Avrupa'da yılın albümü seçildi:)

      Sil
    4. Tamam Edith Piaf olmadığını ögrendim en azından:))

      Sil
  3. renklerle aram olmasa da itiraf etmeliyim ki hepsi çok güzel ve ferah duruyor ama bendeniz zevksizlik abidesi olduğum için evimiz dekorasyonu çok kötü, halbuki annem teyzemler kuzenler hepsi birbirinden zevklidir ben uzaydan mı geldim anlamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle düşünmeyin, zevk gelişen birşeydir;)
      buraya sık sık uğrayın, ilham alabileceğiniz çokça görsel olabilir;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?