Bu evde herşey satılık

Sizlere daha önce Fransızca ders verdiğimden bahsetmiştim.
Epeydir İzmir'de olduğumdan, dersler baya aksadı.
Gözde bu kez buluşma yerini evlerimizden farklı bir yerde önerdi: bizim evin arka sokağında, Zemin Home'da..

Burası yanılmıyorsam yaklaşık 2 sene önce açıldı..ilk açıldığı zamanlar benim de ilgimi çekmiş, içeride kısa bir tur attıktan sonra kırmızı melekli bir kutu ile evin yolunu tutmuştum..

Gitmeyeli uzun zaman olmuş, bu arada ev/dükkanda hazırladıkları Narlı Cheesecake'in namı almış yürümüş.
Eh oraya kadar gitmişken tatmadan olmazdı tabii:)
Tadı mı?
Müthiş!
 Bu arada sadece cheesecake yok tabii, içli köfteden mantıya, börekten salataya kadar pekçok lezzet bulmak mümkün..Pazar kahvaltıları da mevcut.
 Dükkanda sergilenen herşey satılık..
Biz masadan ziyade bu köşeyi tercih ettik, çok keyifliydi..
Kırmızı orta sehpayı ayrıca sevdim.
Dükkandan genel bir görünüş..
Zemin Home Antalya Şirinyalı Mahallesi'nde, Dedeman Otel'e yürüme mesafesinde..dekorasyon severler için kesinlikle keyifli bir adres:)

Yorumlar

  1. Başlığı görünce hmm bizimki evdeki eşyalardan sıkıldı satmaya başladı diye anladım..ki okuyunca anladım :))
    Antalya'ya geldiğimde hemen uğramalı, teşekkürler paylaştığın için.

    Mutlu haftasonları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yastık selam,
      Aslında salonu tamamen değiştirme zamanım geldi, geliyor ama evdeki herşeyi satmayı henüz düşünmüyorum:)))
      Geçen Ayşegül'ün blogta da -Sahildeki Ev- mevzusu geçmişti, o kadar çok şey birikiyor ki, bir Garage Sale düzenlenebilir zamanla..
      Antalya'ya gelirsen, bizim de haberimiz olsun:)
      Sana da mutlu haftasonları..
      Sevgiler

      Sil
  2. Ben de acaba bir şeyler mi satacaksın diye düşündüm :D Dekorasyon meraklıları için satış mevzuu çok önemli aslında. Hem satan için, hem de alacak kişi için. Çöpe gideceğini düşünerek neredeyse hiçbir şeyimizi atamıyoruz, oysa ki değerlendirileceğini bilsek daha rahat gidebiliriz değişikliklere.

    Mağazanın konsepti güzelmiş :D Paylaşım için tşkler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mine selam,
      Ben bazı eşyalarımı ihtiyacı olanlara dağıtıyorum..en çok ta kıyafetlerimi..
      Sıklıkla ev eşyası da dağıtıyorum, bardaktan çamaşır makinesine kadar geniş bir yelpazem var:))) Eşyaları en çok öğrencilere bağışlamayı seviyorum:)

      Sevgiler

      Sil
  3. narlı çizkeyk ha amanın yersem bayılırım ben buna.
    zemin hom taam.
    dedeman oteli orasında ha.
    heey bilirim dedemanı.
    lara yolu oluyi.
    oleey. gelince bulurum.
    bu arada ben divan talya'cıyım.
    hep orda kalıyom.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana kötü haber: Divan Talya bir süredir kapalı :/
      ben de oranın pastanesini çok beğenirdim ama artık yok:(

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?