Önce/sonra

Sizin de sevdiğinizi tahmin ediyorum ama ben bu önce/sonra hikayelerine bayılıyorum..
Yani sıradan bir yeri içinde yaşanabilir, harika bir yere dönüştürüyorsunuz.
Üstelik o mekanı oluştururkenki süreç te çok ama çok keyifli..

Tıpkı bu salon gibi..
Duvarların rengi bizim salonun rengiyle aynı sanırım..
Büyük, geniş pencereleri kim sevmez ki..
Ne kadar sevimli olmuş, değil mi?
Simetri konumuzu hatırlar mısınız.. (burada)
Burada da simetri etkili ve güzel bir biçimde kullanılmış..
Ve işte bütünü oluşturan detaylar..
Bu abajurlar yazlık bir eve de çok yakışır..
Bu da kışlık bir detay..
Her ne kadar cevizin yeri ayrı olsa da, renkli mobilyaları seviyorum!
Bu seramik bleu/blanc taburelerden çok istiyorum..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?