Yağmurlu sinema günleri

Bugün öğle saatlerinde güneşi ve termometrede 19 dereceyi görünce "ooo, galiba yağmurlu günlerimiz bitti, normale dönüyoruz" dedim..
Ama öyle değilmiş.
Bir saat sonra televizyonda bilhassa Antalya ve İzmir için yoğun yağış uyarısı veriyorlardı.
Yağmur yarını beklemeden az önce yağmaya başladı, bu fotoğrafı da yeni çektim zaten..
Dün size yağmurlu havaları fırsat bilerek evde yaptığım ufak tefek işlerden bahsetmiştim.
Aslına bakarsanız, kendim için yaptığım şeyler ev için yaptıklarımdan fazla..
Film izlemek te bunlardan biri:)

Geçen hafta Oscar adayları açıklandığından bu yana, bu yağmurlu günleri keyfe dönüştürmek adına, aday olan filmleri izliyorum.

The Wolf of Wall Street, 12 Years a Slave, Blue Jasmine, American Hustle, Captain Philips izlediklerimden bazıları…Sandra Bullock'un "en iyi kadın oyuncu" dalında aday gösterildiği Gravity'i ise gösterime girdiğinde izlemiştim.
Şimdilerde Dallas Buyers Club, August:Osage County ve Philomena'yı izleyesim var.

Fakat bugün "en iyi animasyon" dalında aday olan, Fransız/Belçika yapımı çok keyifli bir film izledim:
Ernest et Celestine
İzlemek isteyenlere saygısızlık etmemek adına çok fazla bahsetmeyeceğim..sadece bir fare ile bir ayının alışagelmişin dışındaki dostlukları anlatılıyor, tavsiye ederim.
Yağmurlar bitene kadar benim film listesi de tamamlanacak galiba..:)

Yorumlar

  1. Sevgili Ayse, Bodrum'da da kac gundur surekli yagmur yagiyor ve sizin '' Gecmisten gelen mutfaklar '' yayininizdaki videodan etkilenip filmini izledik Pazar gunu ;-) Iyi ki seyretmisiz neseli, tutku dolu harika bir masal gunumuzu renklendirdi.. Paylasim icin tesekkurler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa siz Bodrum'da mı yaşıyorsunuz!:)
      Bodrum benim için bu yeryüzündeki en özel yerlerden biri, en yakın dostum Bodrum'da yaşıyor çok uzun yıllardır..:)
      İyi vakit geçirmenize sevindim, önceden burada kimi zaman film tavsiyeleri yapardım, onlara da göz atmanızı tavsiye ederim..
      http://smyrnetalya.blogspot.com.tr/2012/09/parisim-geldi.html
      http://smyrnetalya.blogspot.com.tr/2012/08/antidepresan.html
      http://smyrnetalya.blogspot.com.tr/2012/10/a-good-yeariyi-bir-yl.html
      http://smyrnetalya.blogspot.com.tr/2013/08/cumartesi-yazs.html

      Sil
    2. Aslinda Istanbul'da yasiyoruz ama yaklasik 25 sene once kararimizi vermistik esimle emeklilik doneminde Bodrum'a yerlesecegiz diye nihayet hayallerimiz gercek oldu bu yaz :) Fakat henuz tum zamanimizi buraya ayiramiyoruz kizim Istanbul'da calistigi icin kah orada kah burada kaliyoruz..
      Film tavsiyeleri icin cok tesekkur ederim, kizim ve ben film izlemeyi cok seviyoruz.
      "Midnight in Paris'' Woody Allen'in en iyi filmi bence ;-) Paris'in essiz guzellikleri, Ernest Hemingway, Fitzgerald, T.S.Eliot, Pablo Picasso, Salvador Dali gibi isimler ve Marion Cotillard
      Ahh "Amélie" hic bikmadan izleyebilecegim film, yine izlemek istiyorum ;-)
      A good year filmini defalarca izledim.. Provence asigi biri olarak bayilmistim goruntulere, tabii birde Marion Cotillard'i cok begeniyorum :)
      The Intouchables'i bir kez izledim, muhtesemdi :)
      Sanirim tum filmleri seyretmisiz, en iyisi ben Oscar'a aday filmleri izlemeye calisiyim, tekrar tesekkurler <3
      Gecen sene Oscar odulleri ile ilgili yayinlar yapmistim belki ilginizi ceker:
      http://myblog-ayf.blogspot.com.tr/2013/02/akademi-oscar-odulleri-1927-1959.html
      http://myblog-ayf.blogspot.com.tr/2013/02/akademi-oscar-odulleri-1960-1989.html
      http://myblog-ayf.blogspot.com.tr/2013/02/akademi-oscar-odulleri-1990-2011.html
      Iyi geceler, tatli ruyalar..

      Sil
    3. Günaydın Ayfer Hanım,
      Hayırlı olsun Bodrum eviniz, çok mutlu günler yaşamak nasip olsun..
      Aynı zevklere sahip insanlarla buluşmak ne keyifli..a good year'i ben de Provence taraflarını sevdiğimden ötürü keyifle izlemiştim:)
      Oscar yazılarınıza göz atacağım, kesinlikle ilgimi çeker;)
      Hepimize mutlu bir gün olsun..

      Sil
  2. Yağmur,kahve/çay/sahlep,film..
    Ayşecim mutlaka izlenmesi gereken film listesi yapmalısın ve eminim bu konudaki zevkimiz de çok ortak çıkacak..
    Sevgiler
    Şebnem ben, eşimin telinden girdim de :))

    YanıtlaSil
  3. Şebnem hoşgeldin!
    Ben de yeşil çay, kahve yapıyorum..bir de yanına ıvır zıvır yemesem güzel olacak:)))
    Tamam birara bir film listesi yapalım, bu kış günlerinde keyifli olur:)
    Öpüyorum çok

    YanıtlaSil
  4. ya şu yağmuru nasıl seviyorum nasıl seviyorum :)
    benim en sevdiğim film biliyo musun, yağmuur.
    izlemeye bayılıyorum.
    gece yağsın birkaç saat izliyorum sonra uyuyorum.
    ertesi gün öylesi dinamik oluyorum kii

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E selam,
      Ben de yağmuru izlemeyi çok severim:) Bir de balkona cam yaptırdık, çayımızı kahvemizi alıp balkona çıkıyoruz, soba bile aldık oraya:)dışarıda gibi hissediyoruz kendimizi, öyle ortamda yağmur izlemek çok keyifli..
      Bugün de fırtına var..şu an yağmur durdu ama 1 saat sonra tekrar başlayacakmış..

      Sil
    2. yaaa, bizim burada yağmur yok amaa :(

      oh be, işte bu :) yerinde olmak isterdiim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?