Tom Ford'un fakirhanesi

Tom Ford moda dünyasının "altın çocuğu" olarak görülüyor.

Eh haksız bir yakıştırma da değil; ortaya çıkan yolsuzluk haberleriyle çalkalanıp, düşüşe geçen koca Gucci imparatorluğunun başına getirildiği andan itibaren kimse ona şans vermiyordu ancak o herkesi şaşırtıp Gucci'yi yeniden eski şaşaalı günlerine kavuşturdu.

Yıllar sonra Gucci ile yollarını ayırıp, kendi markasını yaratan Tom Ford efsane olma yolunda hızla ilerliyor.
Yarattığı her ürün çok başarılı ancak birkaç sene önce Gwyneth Paltrow'a Oscar töreni için hazırladığı kıyafet akıllardan çıkacak gibi değil, çok zarif..
Sonra en yakın dostu Julianne Moore var tabii..ah bu kadına bayılıyorum!
Bu müthiş kadının evini de paylaşmıştık, hatırlar mısınız..(burada)
Tom Ford'u kırmızı halıda sadece aktrisler tercih etmiyor, her dört Holywood erkeğinden üçü Tom Ford smokin tercih ediyor gibi..
Bu altın çocuğun zevkleri her ne kadar moda alanında bana uysa da, evi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim:)
Londra'daki bu eve süper modern bir hava hakim..
Aslında evin dış cephesi çok hoş..
Fakat içeri girdiğim an işler benim için değişiyor:/
O masa nedir öyle..
Evin kocaman pencereleri o koyu renk badanayı dengelemiş tabii..
 Şömine bile sıcak bir hava vermedi bana:)
 Mutfak görünümlü banyo:) Önce mutfak sandım burayı:)
 Tom Ford evinin salonunda..
Jay Z, Tom Ford hayranlığını smokin almaktan öteye taşımış, bir şarkı bile yapmış kendisine:)

Hepimize mutlu ve keyifli bir haftasonu olsun!
Sevgiler

Yorumlar

  1. Ben TF makyaj malzemelerine hayranım :)
    Moda tarzına laf yok..
    Ama evi içimi şişirdi,duvarlar,bu kadar modernizm bayılazaaaam :D
    İyi geceler Ayşeciğim..
    Türk ünlülerin evlerini de paylaşabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfümlerini çok beğeniyorum ama makyaj malzemelerini hiç denemedim ancak çok methini duyuyorum..
      Aynen, ben de bu kadar modernden bayılazammm:)))
      Türk ünlülere pek bayılmıyorum ya o yüzden hiç heveslenmedim paylaşmaya :)(halbuki güzel evleri olanlar da var..) ama tabii paylaşırız, neden olmasın..
      Sevgiler

      Sil
  2. tom ford severim.
    modada devrimcileri pek severiim.
    :)

    YanıtlaSil
  3. bu kadar denk gelir bizde dün eşimle Ümraniye Meydan AVM'ye Tom Ford'un black orchid isimli parfümünü almaya gitmiştik ama anlaşmaları yokmuş yanlız adamın bu kadar yakışıklı olduğunu bilmiyordum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Black Orchid ağır ama kesinlikle güzel bir koku..kışın ağır kokuları seviyorum:)
      Ve evet, Tom ford çok yakışıklı fakat ne yazık ki gay:) geçenlerde 65 yaşındaki Amerikalı gazeteci sevgilisiyle bir bebekleri oldu:)

      Sil
    2. ne oldu ne oldu :))) canııım çocuk 65 yaşında bir erkekle mi beraber Oh nooooo :)))

      Sil
    3. evet aynen öyle:))
      bende de derin bir hayalkırıklığı yaratmıştı:))))

      Sil
  4. O Gwyneth Paltrow'un beyazı unutulmadı hatta bu sene kırmızısı yapıldı, giyen kızın adını bilmiyorum, siyahi!
    Bir önce ki postta şarkıyı söyleyen kim demiştim Smyrne'cim?
    Sevgiler, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa evet gördüm kırmızısını da..ama bu elbise unutulacak gibi değil, çok zarif görünüyor…
      Bir önceki posttaki şarkıcımız:)) Edith Piaf(edit piaf diye okunuyor)..
      Sevgiler benden

      Sil
    2. ahhhhaaadjfksss, Ayşe! Trajik bir yanlış anlama var. Sesli güldüm inan.
      Bir önce ki değil, ben yanlış söyledim de , bundan önceki posttaki, dans da eden siyah delikanlı:)))
      Edith Piaff Hee:))

      Sil
    3. evet ben diğer yorumu sonra gördüğüm için böyle bir karışıklık oldu:)))))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cam balkona perde ama nasıl?

Fırından öte: AGA

Evde kaç tuvaletiniz var?